Första inlägget!

Hej mitt namn är Ellinor och jag är 23 år. Jag bor tillsammans med min sambo Christoffer och dotter Astrid. Jag studerar till grundlärare F-3 och är klar i juni. På bloggen kommer jag bland annat att visa upp lite saker jag syr, pysslar och kommande renoveringar.
 
Lite historia:
 
December 2015 flyttade vi in i vårt hus.
Snart skulle vi få vårt första barn! På bilden var jag gravid i vecka 38 och vi var så nyfikna på vem som gömde sig där inne.
Den 22 april 2016 föddes vår lilla Astrid. På bilden är hon bara 16 dagar gammal.
Jag valde att inte ta något studieuppehåll och det fungerade mycket bra för oss. Det gjorde även att Christoffer fick chans att vara hemma mycket.
Det som jag ser fram emot nu är Astrids 1 års dag, min examen i juni och att göra i ordning vårt hus. I framtiden kommer vi eventuellt bygga vårt egna hus! 
 

Kommentera här: