Årsresume 2018

Under året som gått har vi gjort en hel del förbättringar på huset. Det byggdes en ny trappa på baksidan, entrédörren byttes ut, vi har målat om några rum samt gjutit ring och byggt lock till vår brunn.
 
Tidigt förra året var vi på Disney on ice.
 
Vid påsk åkte vi till Gran Canaria.
 
Astrid fyllde 2 år och det firade vi med kalas för släkten.
 
 
Värmen gjorde att vi hade en lång härlig sommar med mycket bad och utflykter med båten.
 
 
Vi besökte Astrid Lindgrens värld tillsammans med goda vänner.
 
I slutet av sommaren skickade in vår bygglovsansökan som vi hade arbetat flitigt med under kvällarna.
 
Jag avslutade min ledighet genom att åka på spa med vänner.
 
 
Jag fick ny klass då min gamla klass blev mellanstadiet elever.
 
En kväll åkte vi till Borås för en god middag och sen konsert med Queen låtar.
 
Jag fyllde 25 och slog på stort och ordnade med fest för att fira.
 
Åkte till bokmässa med jobbet. Vilken dröm för en bokälskare som mig.
 
Under hösten var det många födelsedagsfester och även ett bröllop som vi deltog på.
 
Vi påbörjade halv 8 oss mig med ett gäng vänner. Har vi tur blir vi färdiga nästa år haha.
 
Sytt en del kläder till Astrid. Bland annat årets julklänning.
 
Jag och Christoffer har varit tillsammans i 6 år.
 
Vi fick äntligen ett plus som visade att vi skulle bli tvåbarnsföräldrar. Men glädje blev kort då jag drabbades av ett utomkvedshavandeskap och fostret opererades bort i vecka 8. Det var med sorg i hjärtat jag kom hem från sjukhuset på julaftons morgon.
 
Firade in det nya året med goa vänner. Och taggar inför allt det nya året bär med sig men mer om det i ett annat inlägg.

Kommentera här: